31 August 2013

Treasures of Summer

1. dried flowers 2. honey 3. Tilia (I dried some more herbs too!) 4. butteflies, stones, shells, driftwood


As I said in this post I've been collecting things that nature somehow left on my way during Summer. I'm going to turn them into something pretty, useful or pretty and useful;) Honey is the only exception, it just kind of turned into my new hobby. I try to recognize new tastes as I bought six new while I was in Tuscany.
I wonder if you guess what are my ideas! Tell me, what do you think?

Tak jak powiedziałam w tym pości, przez lato zbierałam rzeczy, które natura zostawiała na mojej drodze. Mam zamiar zamienić je w coś ładnego, przydatnego, albo ładnego i przydatnego;) Tylko miód jest wyjątkiem w tym zestawieniu, dodawanie nowych smaków do kolekcji stało się moim hobby. Staram się nauczyć rozpoznawać rodzaje, będąc w Toskanii kupiłam sześć nowych gatunków! 
Zastanawiam się, czy zgadniecie, jakie mam pomysły. Jak myślicie?

Have a beautiful day,
Julia

7 comments:

  1. Mmm, te miody wyglądają smacznie, jestem bardzo ciekawa co z tego wymyślisz :)

    ReplyDelete
  2. kocham miód! właściwie to już nie używam cukru, bo wszystko słodzę miodem :)) pięknie wyglądają te słoiczki ale jak dla mnie to są trochę... za małe :D ja ze sobą na studia zabieram 3 wielkie słoje mniam, mniam.

    na dupie może pojawi się moja paintowa twórczość, ale nie wiem jeszcze czy starczy mi motywacji ;)

    ReplyDelete
  3. Looks great! Do you really make the hony yourself (or at least do you have your own bees?) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No no nooo! As I wrote it's an exception, I have been buying honeys in (almost) every place I've been to. But it still counts as a treasure of summer, right?;)

      Delete
  4. jestem bardzo ciekawa co wymyślisz :)

    ReplyDelete
  5. would love to taste a tilia infusion with a drop of one of these honeys ;)

    ReplyDelete
  6. Czekamy co wykombinujesz. My też mamy podobne łupy :)
    http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/08/nietypowe-pamiatki-z-wakacji.html

    ReplyDelete